Отдай под наем
Част от клиентите ни на Санта Марина се възползват от услугите по отдаване на апартаменти под наем за времето, в което не използват имотите си.
За отдаването под наем се сключва отделен договор между собственика на апартамента и управляващата компания – ФППМ. Собствениците могат да определят две седмици в рамките на т.нар. висок туристически сезон, през които ще почиват в имота си, за да можем да го отдаваме под наем извън този период. За Вас като собственик е важно да определите тези две седмици предварително, за да знаем кога можем да настаняваме наематели в апартамента Ви. Маркетингът, рекламата и включването на имота Ви в туристическата мрежа е първото задължение на управляващата компания според договора. Във връзка с това тя подписва споразумения с туроператори и други организации, за да осигури максимална заетост на апартаментите, които се отдават под наем на Санта Марина.
За да отдавате под наем апартамента си на Санта Марина:
- обзавеждането му трябва да отговаря на стандартните за 4-звезден хотел (всички пакети за обзавеждане, които предлагаме, отговарят на тези критерии);
- допълнително оборудване – телевизор, кърпи, спално бельо, тостер, посуда и др. (тези предмети са включени в Пакета за допълнително оборудване);
- навременното заплащане на сметките за апартамента – в това отношение Ви съдействаме с Пакета за управление на разходите, и да покривате разходите за почистването на имота.
Управлението на отдаването под наем е разделено на дейности, който се провеждат в периодите, когато апартаментът Ви е нает, и дейности, които е необходимо да се извършват, когато в имота не са настанени гости.
Извън разгара на туристическия сезон, включително през зимата, управляващата компания продължава да се грижи за апартамента Ви, например като плаща сметките му. Ръководителят по управлението на собствеността осигурява поддържането на чистотата и изправността на имота, за да може той успешно да се отдава под наем.
В периодите, когато апартаментът е отдаден на наематели, Ръководителят по управлението на собствеността се грижи за това имотът да е готов за настаняване – да е почистен, оборудван с необходимото, като кърпи и други консумативи. Разходите за електричество, вода, кабелна телевизия и т.н. са включени в наемната цена. Сред услугите, предоставяни на гостите, са и ежедневното почистване и смяната на спалото бельо.
Ръководителят по управлението на собствеността Ви съобщава за времето, в което апартаментът Ви е нает, за приходите от отдаването под наем, както и за разходите по апартамента извън разгара на туристическия сезон.
Управляващата компания удържа определен процент и/или такса за услугите по рекламиране и управление на апартамента Ви. Вие получавате прихода с приспаднатата такса всяка година през декември. Плащането се осъществява по посочена от Вас банкова сметка, записана в договора Ви за отдаване под наем. Затова е нужно да уведомявате Ръководителя по управлението на собствеността, ако смените банковата си сметка, за да може той да преведе сумата на правилното място.